Jan 1 2008 Žiniasklaidos rinkos perspektyvos – Carat požiūris

carat seminars

By: Evaldas Baranauskas

Spalio 27 d. žiniasklaidos planavimo agentūra “Carat” organizavo jau tradiciniu tapusį seminarą reklamos užsakovams ir žiniasklaidos kanalų atstovams.

Seminaro “Žiniasklaidos rinka ir rinkodara internete” tikslas buvo supažindinti reklamos užsakovus su situacija reklamos rinkoje bei apžvelgti vyraujančias tendencijas, kurios leistų efektyviau planuoti komunikacijos strategijas artimiausiu laiku.

Pranešimą apie žinisklaidos kanalų reklamos apimtis ir artimiausias perspektyvas pateikė “Carat” žiniasklaidos ir tyrimų vadybininkas Evaldas Baranauskas. TV3 komercijos direktorius Aldas Juronis priminė apie TV reklamos veiksmingumą bei jos sinergiją su internetu. Robertas Beržinskas (“Diena Media News” generalinis direktorius) teigė, kad spaudos reklama turi ateitį, tačiau vienintelis būdas spaudos rinkai išgyventi krizę – konsoliduoti regioninius “sienlaikraščius” į didesnius regioninius spaudos leidinius.

Ypatingas dėmesys buvo skirtas rinkodarai internete. Žydrūnas Sadauskas, vienas “Web Akademijos” steigėjų, gan koncentruotai, bet išsamiai išdėstė rinkodaros internete specifiką ir pateikė vertingų pavyzdžių iš verslavimo galimybių internete. Jolitos Reidman pranešimas apie interneto kampanijų planavimą ir efektyvumo vertinimą užbaigė šį trumpą, tačiau išsamų ir praktiškai naudingą seminarą.

Seminaro prezentacijas galite parsisiųsti iš žemiau esančių nuorodų.

Files:
1_Carat_ziniasklaidos_perspektyvos_2009-10-27.pdf
2_DML_spaudos_konsolidacija_2009-10-27.pdf
3_Web_akademija_Paplepekim_2009-10-27.pdf
4_Gemius_Rekl_kampaniju_efektyvumas_2009-10-27.pdf

Comments are closed.

SHARE THE ARTICLE:

Related Articles