Sep 10 2014 Rugsėjo Media rinkos apžvalga

home-banner3-final-mobile

Rugsėjo Media rinkos apžvalga (DentsuAegisNetwork_MediaSnapshot_2014_September)

Trumpi komentarai:

-          2014 m. liepą reklamos rinkos investicijos buvo žymiai didesnės nei 2013 m. atitinkamu laikotarpiu (+43%). Neįprastai aktyvi liepa buvo ir lyginant su 2014 m. birželiu, kai dažniausiai rinkoje pastebimas kritimas

-          Remiantis dabartiniais duomenimis prognozuojamas tolesnis reklamos investicijų augimas– apie 21% per Rugpjūčio-Spalio periodą (lyginant su pernai metais)

-          2014 m. liepą Online erdvė ir toliau augino savo dalį reklamos rinkoje (+3,6 proc. punkto), tačiau didžiausias teigiamas išlaidų pokytis buvo fiksuojamas kitose medijose – OOH (+35%) ir Spaudoje (+31%)

-          TV rinkos situacija prognozuojama išliks panaši į 2013 m. su didesniu žiūrimumu per FIBA’14, ką rodo ir rugpjūčio mėnesio TOP10 reitingų lentelė, kurios pirmos pozicijos atiteko draugiškų varžybų bei tik prasidėjusio oficialaus čempionato transliacijoms.  Tikėtina Top10 žiūrimiausias TV turinys išliks panašus ir rugsėjo mėn

-          2014 m. rugpjūtį LRT kanalo turimos auditorijos struktūros dalis (Share) grįžo į įprastą lygį ~ 10%, tokiu būdu pagrindinės TV grupės MG Baltic ir MTG keliais procentiniais punktais išaugino savo turimas dalis

-          Iš rusiškų kanalų REN TV laikosi stabiliai (~0,3 AvMRtg), PBK žiūrimumas ir toliau lieka pakritęs liepos mėn. lygyje,  pavasarį sustabdyti ir šiuo metu vėl transliuojantys NTV Mir ir RTR Planeta vis dar nepasiekia buvusio reitingų lygio

-          TV Naujas sezonas:

  • daugiausiai naujienų turėtoja šiemet yra MTG Grupė su nemažai naujų projektų – Viral‘as, Aš-Kino žvaigždė, Ginčas be Taisyklių, bei išlaikiusi ne per vienus metus populiarumą užkariavusias laidas – LT Talentai, Šok su manimi, Kvieskite daktarą ir kt. – pagrindiniame TV3 kanale. Į jaunimą orientuotame TV6 kanale kelios naujos programos – Modern Family, American Horros Story, moteriškame TV8 – nauja kulinarinė ir kaip teigiama pirma konditerinė laida „Gardu gardu“ bei toliau kanale išliekantis romantiškų filmų ir detektyvų turinys
  • MG grupės nusistovėjęs tinklelis pasipildė nauja pagal britų šou „Saturday night takeaway“ sukurta laida Norim dar! Su radistais
  • Lryto TV šiemet anonsavo naujo sezono startą šiek tiek vėliau – nuo 09.29 d. su tokiomis naujomis laidomis kaip: Šeima – Jėga, LT Travel LV

-          Online: pirmą kartą Gemius interneto auditorijos tyrimų istorijoje vieną ir tą patį mėnesį (liepą) buvo užfiksuotas virš 1 mln. realių vartotojų lankomumas net 2juose naujienų portaluose – Delfi ir 15min.lt

Comments are closed.

SHARE THE ARTICLE:

Related Articles