Jan 1 2008 “Plius.lt” deda laikraštį į stalčių, jėgas skirs internetui

plius.lt

By: vz.lt

UAB “Plius.lt”, valdanti skelbimų portalus auto.plius.lt, domo.plius.lt nusprendė iki rudens sustabdyti popierinio automobilių ir nekilnojamojo turto skelbimų laikraščio leidybą.

Bendrovė teigia, kad visas jėgas ir investicijas skirs internetinių projektų atnaujinimui ir tobulinimui, tačiau, kiek investuos į tinklalapius, neatskleidžia. “Autoplius.lt” buvo leidžiamas kartą per savaitę  3.100 egzempliorių tiražu.

“Laikraščio leidybą turėjome sustabdyti, nes pakeitėme tinklalapių programinę platformą ir reikia iš naujo perprogramuoti duomenų bazes, nes šiandien neįmanoma skelbimų iš tinklalapių automatiškai perkelti į laikraštį”, – teigia Deimantė Pociūtė, „Plius.lt“ rinkodaros vadovė, tvirtinanti, kad leidyba sustabdyta ne dėl padėties rinkoje, bet dėl vidinių įmonės veiklos pakeitimų.

“Plius.lt” konkurentai, UAB “Alio”, valdanti to paties pavadinimo tinklalapį ir laikraštį “Alio reklama“, apie spausdintų skelbimų laikraščių rinką kalba ne taip optimistiškai.

“Laikraštį suploninome, pardavimai, lyginant su pernai tuo pačiu laikotarpiu, sumažėjo 50%, tačiau mūsų veikla kol kas nenuostolinga”, – aiškina Saulius Arvasevičius, „Alio“ generalinis direktorius, teigiantis, kad dėl pigumo laikraštis spausdinamas Lenkijoje.

Ruošiamasi mažinti ir leidinio pardavimo kainą. “Alio reklama“, verslininko teigimu, leidžiamas 2 kartus per savaitę 7.000 egzempliorių tiražu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *