Nov 17 2011 Google+ ar Facebook

Google+

Prieš kelis mėnesius interneto kompanija „Google“ pristatė savo socialinio tinklo versiją „Google+“,  kaip stiprų ir reikšmingą atsaką rinkoje dominuojančiam socialiniam tinklui Facebook.

Iš pirmo žvilgsnio abi veikiančios paslaugos yra labai panašios, tačiau yra vienas ir esminis skirtumas. „Facebook“ gimė remiantis tokių socialinių tinklų, kaip „MySpace“ ir įvairūs pažinčių portalai, pagrindu, o „Google+“ kurtas kaip internetinis dalijimosi informacija variklis.

Naujame socialiniame tinkle yra panaudotos įvairių „Google“ paslaugų savybės. Ypač daug dėmesio kreipiama į „Gmail“. O patį šio strateginio žingsnio mastą „Google“ atstovai apibūdina kaip „esminį proveržį“. Šiame tinkle galima dalytis nuorodomis, vaizdo medžiaga, statuso atnaujinimais ir bet kokia kita internete pasiekiama informacija, tiksliai pasirenkant, su kuo norima tai daryti.

Šiuo tikslu „Google“ sukūrė „interesų ratus“, – techniniu požiūriu – vartotojų kategorijas, į kurias jūs galite įtraukti konkrečius žmones ar jų grupes, šeimą, draugus, bendradarbius ir pan. Dalijimasis informacija vyksta tarp šių žmonių, o ne su visais socialinio tinklo dalyviais, tarp kurių neretai patenka ir nepageidaujami asmenys.

Praėjus vos porai mėnesių nuo paleidimo, Google+ socialinis tinklas gali turėti apie 43 mln. registruotų vartotojų. Tokius duomenis pateikia vienas iš svetainės Ancestry.com įkūrėjų Paulas Allenas, kuris pateikia savo metodu apskaičiuotą „Google+“ vartotojų statistiką, rašo Cnet.com. Oficialių skaičių kompanija „Google“ neviešina. Facebook skelbia, jog šiuo metu turi apie 800 mln. registruotų vartotojų.

 

Comments are closed.

SHARE THE ARTICLE:

Related Articles