Oct 4 2013 Reklamos apimtys didėja, tačiau ne visur

Reklamos apimtys didėja, tačiau ne visur

Rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad šiemet sausio – rugpjūčio mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje padidėjo 3,4 proc lyginant su pernai analogišku laikotarpiu.

Per pirmus aštuonis šių metų mėnesius reklamos apimtys augo radijo, interneto, kino ir TV kanaluose „Lyderio pozicijas labiausiai reklamuojamų produktų grupėse visus šiuos metus išlaiko prekybos tinklai, greitieji kreditai ir mobiliojo ryšio bendrovių mokėjimo kortelės. Didžiausių reklamuotojų trejetuke išlieka telekomunikacijų bendrovė Tele2, kompanijos „Studio Moderna“ bei „Procter&Gamble”, – sakė TNS LT Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.

Šių metų sausio – rugpjūčio mėnesiais TV reklamos augimas siekė 3,3 proc. Augimui įtakos turėjo TV kanalo RTR Planeta, kuris pradėtas matuoti nuo 2013 metų kovo mėnesio, apimtys. Be šio kanalo duomenų, TV reklamos laikas smuktelėjo 0,3 proc. Per šį laikotarpį televizijoje buvo ištransliuoti 843 tūkst. reklaminių klipų.

Spaudos reklamos apimtys sumažėjo 6,7 proc. Laikraščiuose reklamos ploto krito 8,4 proc., žurnaluose – 3,2 proc. Iš viso laikraščiuose per šiuos metus buvo išspausdinta 8 mln. 495 tūkst., žurnaluose – 4 mln. 229 tūkst. kv.cm. reklamos.

Per pirmus aštuonis mėnesius buvo ištransliuota 4 mln. 357 tūkst. radijo sekundžių reklamos, kas yra 39,2 proc. daugiau nei pernai. Didesnį augimą lėmė šių metų pradžioje pradėta matuoti ZIP FM radijo stotis. Lyginant radijų stočių sąrašą be ZIP FM, per radijo reklamos laikas išaugo 24,5 proc.

Plačiau: Balsas.lt

Comments are closed.

SHARE THE ARTICLE:

Related Articles