Sep 4 2014 Reklamos apimtys augo 4,2 proc.

file59603149_bb085772

Rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad 2014 m. sausio-liepos mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje padidėjo 4,2 proc. lyginant su 2013 m. analogišku laikotarpiu. Šiais metais reklamos apimtys labiausiai augo lauko reklamoje, kiek mažiau radijo ir TV kanaluose.

„Sparčiausiai per šių metų pirmuosius septynis mėnesius augo mobiliojo ryšio operatorių reklamos gross biudžetai – 255 proc. Taip pat išaugo paskolų ir lizingo paslaugų (146 proc.) bei dermatologinių vaistų (110 proc.) reklamos gross apimtys. Tuo metu politinė rinkimų reklama gross biudžetus šiais metais pasipildė nežymiai – 1,4 proc.“, – teigė TNS LT Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.

Reklamdavių gross biudžetų augimo tendencijos taip pat žymiau nesikeitė. Labiausiai išlaidas reklamai didino „Senukai“ (220 proc.), „Bitė“ (88 proc.) ir „Jysk“ (56 proc.). Reklamos gross išlaidas mažino tarptautiniai reklamdaviai – „Unilever” (37 proc.), “Mondelez International” (33 proc.), „Procter&Gamble” (32 proc.). Šiais metais pradėjęs reklamuotis „Provident Finansai“ bendrą reklamos biudžetą papildė1,1 proc.

2014 m. sausio-liepos mėnesiais TV reklamos augimas siekė 5,5 proc. Per šį laikotarpį televizijoje buvo ištransliuota 855 tūkst. reklaminių klipų.

Spaudos reklamos apimtys, lyginant 2013 ir 2014 pirmų septynių mėnesių duomenis, sumažėjo 6,2 proc. Laikraščiuose reklamos plotas krito 9,9 proc., žurnaluose šiek tiek paaugo – 1 proc. Iš viso laikraščiuose per šiuos metus buvo išspausdinta 6,714 mln., žurnaluose – 3,845 mln. kv.cm. reklamos.

Radijo stotys per 2014 metų sausį-liepą transliavo 4,120 mln. sekundžių reklamos ir tai buvo beveik 8 proc. daugiau nei per 2013-ųjų analogišką laikotarpį.

Automatinė interneto reklamos sistema Evaliant™ šiemet užfiksavo 8,9 proc. mažiau reklamos negu per 2013 metų sausio-liepos mėnesius. Iš viso šiemet buvo užfiksuota 2,307 mln. reklamos vienetų.

Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, lyginant šių ir praėjusių metų duomenis, paaugo 28 proc.

Lauko video reklamos ekranuose per 2014 metų pirmus septynis mėnesius buvo transliuota 1,766 mln. sekundžių reklamos. Palyginus su 2013 metų analogišku laikotarpiu, lauko video reklamos apimtis sekundėmis krito 14,7 proc.

Per 2014 m. sausio-liepos mėn. ant degalinių degalų pylimosi pistoletų buvo užklijuota beveik 21 tūkst. reklaminių lipdukų. Lyginant su praėjusiais metais, šis rodiklis krito 18,6 proc.

Vidaus TV reklamos kiekis, lyginant šių ir 2013 metų duomenis, sumažėjo 4,9 proc.

Kino reklama šiemet augo 3,1 proc. Iš viso per 2014 m. sausio-liepos mėnesius buvo parodyta 163 tūkst. reklaminių klipų.

https://www.delfi.lt/verslas/media/reklamos-apimtys-augo-42-proc.d?id=65743326#ixzz3CLRRreZH

Comments are closed.

SHARE THE ARTICLE:

Related Articles