Jan 1 2008 Lietuvoje „Universal McCann“ tinklui atstovaus „Inspired UM“

um

By: Inspired UM

Pasauliniam žiniasklaidos planavimo, pirkimo ir komunikacijos strategijos agentūrų tinklui „Universal McCann“ Lietuvoje nuo lapkričio mėnesio atstovauja agentūra „Inspired Communications“, tapusi „Inspired UM“. Agentūra veikia ir Latvijos bei Estijos rinkose.

„Mūsų naujieji partneriai „Inspired Communications“ buvo pasirinkti dėl savo apyvartos, plačios klientų bazės, puikių pasirodymų konkursuose ir išskirtinės vadybos šalyse, kuriose dirba. Tai leido „Inspired“ tapti pirmuoju tinklu tarp Baltijos šalyse veikiančių nepriklausomų agentūrų ir trečiuoju – imant visas apskritai. „Inspired“ – neabejotinas rinkos lyderis Latvijoje, o Estijoje ir Lietuvoje priklauso stipriausių agentūrų penketukams. Tai išties puikus pasiekimas tokiai jaunai nepriklausomai agentūrai“, – sakė Hanley King, „Universal McCann“ Vidurio ir Rytų Europos regiono vadovas.

Pasak jo, „Universal McCann“ vadovai tikisi, kad bendradarbiavimas su naujuoju partneriu padės pasiekti geresnių rezultatų tiek vietiniams, tiek tarptautiniams tinklo klientams, veikiantiems Baltijos šalių rinkose. Tarp „Universal McCann“ klientų – tokie vardai, kaip „Bacardi“, „Coca-Cola“, „Exxon-Mobil“, „Intel“, „Johnson&Johnson“, „L‘Oreal“, „Mastercard“, „Microsoft“, „Sony“, „UPS“ ir kiti.

„Įsiliejimas į stiprią tarptautinę grupę leis dar labiau įtvirtinti mūsų pozicijas Baltijos šalyse. Be to, tai atneš didžiulės naudos agentūros klientams, nes dabar „Inspired“ turės galimybę naudotis pasauliniais resursais – plataus masto tyrimais, naujausiomis darbo priemonėmis ir metodais. Taip pat pradėsime teikti naujas paslaugas – pavyzdžiui, ekonometrinį modeliavimą“, – pasakojo „Inspired UM“ direktorius Vasaris Oržekauskas.

V. Oržekausko teigimu, svarbiausi veiksniai, nulėmę partnerystę su „Universal McCan“, yra spartus augimas, profesionalumas, unikalių paslaugų paketas ir lankstumas, siekiant palankiausių žiniasklaidos pirkimo kainų klientams. Praėjusiais metais „Inspired Communications“ apyvarta Lietuvoje buvo 20mln litų, įmonėje dirbo 15 darbuotojų, visose Baltijos šalyse apyvarta siekė 95 mln litų.

„Universal McCann“ priklauso reklamos ir marketingo paslaugas teikiančiai „Interpublic“ grupei.  Pasaulinės žiniasklaidos agentūras vertinančios kompanijos RECMA duomenimis, praėjusiais metais beveik 30 milijardų dolerių apyvartą turėjusi „Interpublic“ grupė šiuo metu yra penkta pagal dydį komunikacijos agentūrų grupė pasaulyje. „Universal McCann apyvarta praėjusiais metais siekė 14 milijardo dolerių, UM turi 90 biurų 66 šalyse ir 2800 darbuotojų.

Vasaris Oržekauskas
„Inspired UM“ direktorius

Comments are closed.

SHARE THE ARTICLE:

Related Articles